sek700iafc Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hei, Min taklukemotor er defekt, så jeg lurte på om noen vet hvordan man bytter motoren. Norskbildelsenter selger ny taklukemotor, så er det bare å kjøpe ny motor og sette den inn, eller er det mer som skal til? Slenger med et bilde...Bilde Forresten, er det noen som vet om jeg har Bosch eller Rockwe ll motor? Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Ingen som vet? Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 skal ikke være så vanskelig å bytte, bare skru av motoren å skru på en ny igjen. har vært ut med min så var ikke så vanskeli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Ok, takk for svar Proto... Men vet du om det er Bosch eller Rockwe ll? Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 innbiller meg at det er bosch. hvis jeg ikke tar feil nå. du kan jo skru den ut å se på andre siden om det står. er en stund siden jeg tok den ut, så er litt usikker. beklager. men er jo ikke så mye arbeid å skru den ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg skrudde ut motoren idag men det stod ikke en eneste bokstav på baksiden eller noe annet sted. Hva er egentlig forskjellen på Bosch og Rockwe ll? På Norsbildelsenter.no stod det at det var forskjell på stikkeren. Hva nå enn dette er... Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg skrudde ut motoren idag men det stod ikke en eneste bokstav på baksiden eller noe annet sted. Hva er egentlig forskjellen på Bosch og Rockwe ll? På Norsbildelsenter.no stod det at det var forskjell på stikkeren. Hva nå enn dette er... hmm, da er det vel kanskje en liten forskjell lell da, som du sier. men er jo ikke værre å ringe møller å høre med de, oppgi bil modell og diverse info de spør om så får du nok vite hvilken type det er. Diverse telefonnummer du kan prøve finner du her: http://www.moller.no/ :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Tror det er rockwell motor... Stod ihvertfall det på takluke-glasset. Møller sa forresten bare at det var en type motor. Så jeg tror jeg går for rockwell... Takk for hjelpen proto:) Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg