tracid@portalen.no Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 kom på en ting til,har du solgt viftene til cosworth :) Er ikke solgt ennå, men selger de kun med radiator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tracid@portalen.no Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Da skal jeg prøve dem.. takk takk :) hvor mye skal du ha for pansere å bak luka :) Prøver først å bli kvitt helekarosseriet. Henter du hele karossen, så skal du FÅ det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Prøver først å bli kvitt helekarosseriet. Henter du hele karossen, så skal du FÅ det! Hehe...hvor mye blir det for karosserie å viften m radiator da.står karosserie på hjul,kan bygge opp en til jeg bare jeg blir ferdi m den jeg driver med :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Topp til Sierra forgasser, høvlet 2mm, portet. 800;-'Ekos, 2", med to Simons lydempere, helsveiset fra manifold til IS/gasser sierra. 600;- Har du dette enda? Er toppen i bra stand? Noen som vet om det går an å sende dette med norgespakke eller noe annet billig postgreier? Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Prøver først å bli kvitt helekarosseriet. Henter du hele karossen, så skal du FÅ det! Skulle hatt tak i cossi motor eller topp også og bakstilling til cossi... Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tracid@portalen.no Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Skulle hatt tak i cossi motor eller topp også og bakstilling til cossi... Har bakstilling med powerflex foringer og nye skiver. Komplett motor er det dårlig med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tracid@portalen.no Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Har du dette enda?Er toppen i bra stand? Noen som vet om det går an å sende dette med norgespakke eller noe annet billig postgreier? Eksosen orker jeg ikke slitet med å sende da den er nesten 4m lang! Men toppen kan sendes, vil tro ca 350 i frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tracid@portalen.no Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hehe...hvor mye blir det for karosserie å viften m radiator da.står karosserie på hjul,kan bygge opp en til jeg bare jeg blir ferdi m den jeg driver med :) Karosseriet står ikke på hjul. må løftes på henger. Radiator med vifter 1500. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Karosseriet står ikke på hjul. må løftes på henger. Radiator med vifter 1500. 1500 for alt så henter jeg det jeg....... pris på bakstilling. Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tracid@portalen.no Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 1500 for alt så henter jeg det jeg.......pris på bakstilling. Kan strekke med ned til 6000 for bakstillinga. Da får jeg igjen det det kostet å sette den sammen. Aldri brukt! Ring meg ang. kaross: 906 22 680 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Kan du forklare meg åssen kasse 4trinns type 9 er, aldri hört om... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tracid@portalen.no Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Kan du forklare meg åssen kasse 4trinns type 9 er, aldri hört om... Det er en vanlig 4 trinn kasse fra sierra ohc.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Eksosen orker jeg ikke slitet med å sende da den er nesten 4m lang! Men toppen kan sendes, vil tro ca 350 i frakt. OK, sender pm nå! Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg