Zetec Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Noen her som durte rundt i en ford mondeo stasjonsvogn mk1 i går kveld, med en bilhenger bak og en sort fiesta oppå der? Mondeoen hadde en sånn sinnapus front, hehe.... Skimtet vel også ett effektanlegg i det jeg kjørte forbi den.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azz-Kill Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Det va nok meg ja.... va i arendal i går å henta meg ein xr2.... prosjekt:D Siter Mondeo 2GLX stv 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Det va nok meg ja.... va i arendal i går å henta meg ein xr2.... prosjekt:D hehe, møtte deg først da dere var på vei ut fra statoil harebakken i arendal, så lå jeg bak deg ett godt stykke før jeg kjørte forbi deg like etter grimstad.. Så lå du bak meg en stund frem til homborsund hvor jeg kjørte forbi ett par biler på sletta der, så da så jeg ikke mere til deg hehe.. Men regna med det var noen fra forumet med tanke på bilen.. Fiestaen så jo morsom ut da ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azz-Kill Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Tror fiestaen har potesniale ja.... Bare trenge endel arbeid:) hehe.... ska nok bli bra ja... t slutt.... Blir konebil.... må jo ha mondeoen sjøl:D Siter Mondeo 2GLX stv 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg