Mute Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Lurer på om noen kjenner til denne bilen? http://www.tinde.no/au/car.tas?Ref=953662 lurer på om den er verdt å kjøre 130 mil for å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 så jo ganske strøken ut da, men 130 mil er jo litt da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ser pen ut!! :) 0,4 på mila var kanskje litt drøyt men.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Ser pen ut!! :)0,4 på mila var kanskje litt drøyt men.... :D Så det er urealistisk at den bruker så lite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Så det er urealistisk at den bruker så lite? Ja, jeg har samme motoren, den går billig, men min bruker nå 0,48-0.5 på pen kjøring. Klarer kanskje å tvinge den ned på 0,4 om man virkelig går inn for det...Hehe Bruker sjelden mer enn 0,6 uannsett hvordan man kjører.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mute Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 bilen går i Møre og Romsdal så vidt jeg vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg