R-S Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Her kommer et lite rop om hjelp fra alle VAG 1,8T eksperter... Hadde bilen inne på verksted i dag for å sette på en ny resirk.ventil til turboen. På turen hjem merket jeg at der var null trykk fra turbo!!!?? SELVFØLGELIG var verkstedet stengt da jeg kom tilbake... Hva kan dette skyldes? Er det negativt å kjøre rundt, hvis dumpen er montert feil?? Please respond! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Mista du trykket etter å ha kjørt et stykke, eller var trykket borte når du fikk tilbake bilen? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 var borte når jeg fikk den, men merket det ikke med en gang... Bilen ble bedre utover kvelden igår. Kan være fjæra i dumpen var stivere enn den org. og at turboen ikke laddet nok til å åpne den skikkelig. Trur jeg bytter tilbake til orginal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaterace Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Kan være mye................... Siter Gaterace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg