Gå til innhold

Turbo Whistler ?!?

Ranger emnet

fjoerto

Anbefalte innlegg

ja så kommer jeg som en tilskuer til tråden å spør deg: HVEM SPURTE OM MEININGA DI? ELLER NOEN SIN?

**** så topic`s må spore av hver gang..

har noen lyst på Noe så HJELP ELLER ikke svar i tråden..jeg har min gode meining om dette, men ble ikke spurt om det! treng ikke dele den da!

edit: såg du hadde 7 poster gitt..

Vel det var ingen som spurte om meningen din om meg heller men vi fikk jo høre den.

Må bare le av den utrolige selvmotsigelsen din. Du belærer meg om å ikke ytre mine meninger på litt spøkefull måte også sitter du og gjør akkurat det samme selv? Bare at du er spydig og alvorlig.

Ditt innlegg etter dette er faktisk det mest OT i hele tråden.

Utrolig hva folk henger seg opp i :hello:

Edit: Jeg går for flest kilometer i bilen ikke poster i Bilforumet.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det var ingen som spurte om meningen din om meg heller men vi fikk jo høre den.

Må bare le av den utrolige selvmotsigelsen din. Du belærer meg om å ikke ytre mine meninger på litt spøkefull måte også sitter du og gjør akkurat det samme selv? Bare at du er spydig og alvorlig.

Ditt innlegg etter dette er faktisk det mest OT i hele tråden.

Utrolig hva folk henger seg opp i :hello:

Edit: Jeg går for flest kilometer i bilen ikke poster i Bilforumet.net

hehe. sant det, men man blir litt oppgitt av at så å si alle trådene her sporer av så jævlig pga slike utsagn...

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å løpe å kjøpe det her.. lest mye fint om denna på http://www.harry.com

Men seriøst, hvis du ikke vil drite deg ut så la være å kjøpe denne, blir bare teit! Det er min mening selv om ingen spurte om den!

VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes)

crosscart 180ccm *hjemmebygget*

Vw boble SELGES I DELER

vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM

Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon

Transit 1979 russebil SELGES

Lenke til kommentar
Del på andre sider