cranz Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Heisann! Jeg har en peugeot partner som har litt smasha høyrespeil. Lurte på om noen kune forklare meg hvordan man demonterer speilet da jeg vil bytte til et nytt. Har ikke helt skjønt hvor man angriper speilet hen ;) Er vel ganske likt fra andre modeller ville jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ikke byttet på Partner før, men ser for meg at du må ta av dekselet på innsiden av døren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cranz Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ikke byttet på Partner før, men ser for meg at du må ta av dekselet på innsiden av døren ;) Supert. Hvordan tar jeg bort dette dekselet? Er det bare å vippe ut med en skrutrekker? Eller er det no hokkus pokkus? Hmm.. Jeg hater sånne deksler.. får dem aldri på igjen ;) Pål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg