Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
Chris-84

SLR på Bertel på Ullevål!

Rate this topic

Recommended Posts

Trodde aldri jeg skulle få se en SLR live, men nå er det altså mulig, den står utstilt i front-vinduet på Bertel O`Steen på Ullevål i Oslo!

Sikkert fler her som har oppdaget det samme, men ville bare tipse, verdt en LANG titt;)

Trodde aldri jeg skulle få se en SLR live, men nå er det altså mulig, den står utstilt i front-vinduet på Bertel O`Steen på Ullevål i Oslo!

Sikkert fler her som har oppdaget det samme, men ville bare tipse, verdt en LANG titt;)

sett den for mange ganger på vika..forresten..hvor på kjelsås bor du?siden begge kjører merce :peace:

sett den for mange ganger på vika..forresten..hvor på kjelsås bor du?siden begge kjører merce :peace:

Kjelsås er da ikke så stort at du ikke har kunnet se Tysker-flåta mi sidelengs noen ganger? ;)

Bor mellom prix og kjelsås-barneskole

hmm....når man kommer fra storo så tar man til høyre istedet for til venstre oppe ved ica der..kjører hvit merce...eneste bilen som kjører forbi trikken på alle mulige sider..hehe..utrolig surt å kjøre bak den..bruker jo evigheter oppover jo..hmm...hvor ligger prix a?hakke peil hvor kjelsås skole ligger...men vet iallefall hvor shell er da aneglsmili

Hehe, trudde du var lokalkjent jeg... Ligger langs trikkeskinnene...

Ja den trikken den trikken, nå har de *****ene fått for seg at de skal bygge perronger oppover hele og nå, utrolig irriterende for bilfolket så klart... Og Kjelsås har tross alt MYE mer billister enn fortaus-traskere!

"Flott" Sporveien!!!

Hehe, trudde du var lokalkjent jeg... Ligger langs trikkeskinnene...

Ja den trikken den trikken, nå har de *****ene fått for seg at de skal bygge perronger oppover hele og nå, utrolig irriterende for bilfolket så klart... Og Kjelsås har tross alt MYE mer billister enn fortaus-traskere!

"Flott" Sporveien!!!

flytta hit for en uke siden så lokalkjent er jeg ikke..men..hmmm..mange fjortisser her som digger dunkdunk fra merce med tv i yummy

blir det mange perronger oppover enn den de bygger nå?synes det er irriterende nok med den ene de har nede ved sandaker jeg...blæææ...

Er en ved lyskrysset ovenfor Disen (Gladsvei kryssende) og en noen få meter fra der jeg bor! Mer trafikkfarlig mener nå jeg da vi får mye mindre plass å kjøre på, ergo; mindre plass å svinge unna på dersom en forvirret trikke-elsker detter ut i skinnene (som faktisk skjer ved slike perronger).

Håpløst!