John_gti16 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Fikk i meg ett støkk nå. Kjøpte i sommer en 98 golf gti hos Ford forhandler. Spurte om reg.reima var byttet, han selgern sa bare d at : "nei den skal ikke byttes før på 120 000 km" Den er nå rullet 90 000. Leste hær at man burde bytte reima etter 5 år el 120 000 km. Burde ikke jeg få byttet reg.reima gratis hos forhandleren? Står det noen spesielle plasser at den MÅ skiftes etter 5 år? Da blir jeg forbandet! Siter Stå på... golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 SKal byttes etter 120000km, eller 5år. Dette står i VAG serviceprogram. Dette pga at kvaliteten på gummien i reima forringes over tid, selv om bilen ikke overskrider antall km. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Kan du vise meg hvor det står at den skal byttes etter 5 år ? Jeg var ute hos Møller Haugesund og spurte om dette på mandag. Fikk da til svar at det ikke sto noe om tidsbegrensning men de anbefalte å skifte den. Jeg har en 99 mod reg i 98 og planlegger å skifte. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 I følge Langseth Bil A/S i Mosjøen(vag forhandler) skulle reg reima byttes etter 120000km eller 5 år. Har en 99mod som har vært bytta motor i, men med ukjent km. Den nye motoren er fra 2002, og bytta derfor ikke reim nå. Går ut fra at alle vag verksted sitter på samme informasjon? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 En god regel er: Er du usikker? BYTT! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Kan jo være forskjell fra modell til modell da, men.... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 120k eller 5 år er vel grei regel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg