Gå til innhold

Noen her som har bilder av Annlegg baki 240?

Ranger emnet


Thjoms

Anbefalte innlegg

Holder på å bygge opp anlegg baki min 240, lurte på om noen hadde noen ideer om hvordan jeg kan gjøre det bra?

 

Kom gjerne med bilder..

 

Har kasse med 2 12" MA audio sub'er som står opp mot setryggen..

 

tenkte å bygge noe til å montere forsterker, å kondensator å slikt på

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er under restaurering... Er ikke anlegg osv. Den kommer tilbake med halvbur, store bremser og stor motor... Bygger 230 med mål opp imot 500hk. Mørke eller sparkling silver compomotive, lav...

 

Så den blir vel litt lik mange andre, men det er sånn jeg synes de er fine. Blir orginale fangere istedet for de styling fangerne som står på nå.

 

Håper den blir klar til sommeren.

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen smarte forslag til hvordan gjøre dette UTEN å fjærne reservedekket? Og i tillegg gjøre så det tar under 2 timer å få det ut! hehe..

Har tenkt veldig på å ta ut hele driten og sveise igjen hullet... Dette trenger vel ikke noe godkjenning av noe slag, siden det ikke har noe å si på bilen!?

Men så er det bare det at hvis uhellet først er ute, og jeg står langt oppi hælvete eller på vei til sverige... hva gjør jeg da? uhhmmwhat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen smarte forslag til hvordan gjøre dette UTEN å fjærne reservedekket? Og i tillegg gjøre så det tar under 2 timer å få det ut! hehe..

Har tenkt veldig på å ta ut hele driten og sveise igjen hullet... Dette trenger vel ikke noe godkjenning av noe slag, siden det ikke har noe å si på bilen!?

Men så er det bare det at hvis uhellet først er ute, og jeg står langt oppi hælvete eller på vei til sverige... hva gjør jeg da? uhhmmwhat?

 

det jeg bygde i min, tok meg godt under 5 minutter å demontere...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår