rad3on Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 har en ford granada 83 modell eu-godkjent fram til 08.07 som jeg hadde et lite uhell med idag 06.12.05 hvor venstre bakskjerm og venstre hjuloppheng har fått seg en trøkk. prøver derfor å selge litt ting i deler eller hvis noen vil ha hele bilen skal de få den for en billig penge.. bra motor bruker ikke olje eller vann, helt og greit interiør, girkassa har litt lager lyder men ellers greit alt er helt av lykter og slikt, 2 sett med felger og dekk, sommerdekka har godt med mønster og er på orginale alufelger kontakt meg på 97507087 eller på rad3on@sinnsyk.com helst send en mld så ringer jeg opp igjen for er stort sett på jobb eller skole iløpet av døgnet :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg