Crafter Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Heisann! Har en liten plagsom sak... "Pipelyden" er den lyden som kommer når man åpner døra og nøkkelen står i, forresten samme lyden som når man glemmer å slå av lysene. Er veldig irriterende at man ikke skal kunne ha nøkkelen i uten at den begynner å ule så fort man tar i døra. Er det noen som har peiling på hvordan jeg kan få bort denne lyden? Hvilken kabel jeg eventuelt må klippe :) Tror den er koblet på lyset i bilen eller kanskje helst bryter i dørene som styrer lyset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMB__ Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 det sitter en "modul" over sikrinsboksen som du kan dra ut, da slutter pipinga. men da piper det heller aldrig mere om du glemmer lysene osv... kan ta bilde og poste etterpå... Siter Mazda 626 2.0i 16v combi -88 x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert) x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket) x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 og dermed mazda Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crafter Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Oi det var raskt svar! Hmmm... får vel bare leve med at det ikke piper hvis man glemmer lysene. Kanskje man finner en annen løsning etterhvert, får se. Flott om du kunne ordne bilder ja Er forresten en 90 modell 2.2 4wd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMB__ Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 kan se om jeg fåt tatt bilder etterpå.. må under det uansett, hehe wiren til sonevelger i varmeaparatet har detti av... hehe Siter Mazda 626 2.0i 16v combi -88 x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert) x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket) x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg