Roberto Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Sliter litt med Starionen, en dag så har den, la oss si 220 hester. En annen er den nede i 200, så har den kanskje 210, så 190... Og for å hindre litt dumme kommentarer, så er det ikke dyno testet, og det følger ikke noe mønster. Noen ideer? Andre problemer som kan ha noe med det å gjøre er oljeforbruk, svosj lyd når jeg tar opp bensinlokket av og til, og det virker som automatchoken ikke virker på tomgang(den gjør det da, jeg får 1300rpm tomgangshastighet) bilen nøkker når jeg trykker på gassen, først kommer voldsom insugslyd, så bare vil den ikke trekke... Så noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Svosj-lyden er muligens problemet! Da er det enten trykk eller vakum i tanken, og ingen av delene er ønskelig... bytt lokk, borr et hull, eller kjør uten... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 hgmm....er det ikke vanlig med svosj-lyd fra tanken når man åpner den og den den er ganske tom? skal det ikke være sånn? blir sånn hos meg ihvertfall. og jeg har ingen andre problemer med bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg