KinG^KaoZ Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Skulle hatt litt hjelp til å lakkere felgene på bilen min sorte. Er snakk om bare det "innerste" i felgen. Slik at kanten blir urørt. (gjerne er versjon der de er helt sorte også) :) Her eller her Her også Når jeg tenker meg om så hadde det ikke skadet med litt senking heller, men er felgene jeg tenkte på i første omgang iallefall :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hei hei :) Noe sånn du tenkte på? :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Ja, takker! Tror det hadde blitt ganske kult, selv med så små felger hehe :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 jepp, så ikke så alt for gale ut! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg