ibanez Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Halla! Sto og tok meg en kreftpinne på jobb idag, når jeg så en sinnsykt clean Volvo Amazon! Var vinrød lakk, så ut som den var helt nypolert. Den så litt halvsenka ut, og det sto på old school felger med hvit stripe på dekka. Det værste var, at han som kjørte den så ut til å være godt oppi 60-70 åra! Sinnsykt imponert over bilen, som den amazon elskeren jeg er, og han har stelt godt med den! Om noen har bilder, tar jeg gjerne imot! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 du jobber vel ikke på mc donalds? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Heh, jo. Hvordan det? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Bare lurte. Jobber på torget§! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Aha. I see Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 :pics Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Kanskje litt vanskelig for han å rekke å knipse bilde imens han står ute i Mc Donalds uniform, og røyker da...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 var ikke akkurat det jeg mente men andre fra området som hadde sett den.... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg