Danna Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Lurer på om det er mulig å få tak i diffsperre til en 89 sierra ? Går vel å bytte hele bakakslingen til cosworth ? Men finnes det vanlig diffsperre til sierra så man slipper å bytte hele bakakslingen ? Evt pris noen steder ? eller om noen har ? happyhappy Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 få tak i en bak aksling fra en 4x4, der er det sperre ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 En del IS har det også Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hmm, noen som har ? :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 En del IS har det også Hvilke is er d da? Jeg tror ikke noen is ble levert ned sperre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Trodde man måtte ha fra cosworth jeg..Med stikkakslinger og hele greia..Eller sånn esab-greie ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hvilke is er d da? Jeg tror ikke noen is ble levert ned sperre IS med bremseskive bak og ABS har diff sperre/brems :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl234 Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 sierra 2,9i har også brems ;) Siter Toyota Celica -86 Pedal to the metal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Trodde man måtte ha fra cosworth jeg..Med stikkakslinger og hele greia..Eller sånn esab-greie ? Sånn ESAB-greie, sveisa klokke mener du, da må du sveise godt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proztata Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Sveist sperre i sierra funker jo fett! Har det selv:D Stas å sladde med!:D Sveisinga var ikke spes vanskelig el... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Tror nok det jeg kommer til å sveise sperre nå a :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proztata Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Må jo det da:D Bare på pass på å sveis med stikkakslinga i klokka ellers så vrir splines'n seg og da får du omtrent ikke i att akslinga!Rettere sagt: Du får dem ikke i hvis de vrir seg nok. Det skjedde med meg så jeg måtte sveise i 2 klokker:=| Lykke til:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Hvilke is er d da? Jeg tror ikke noen is ble levert ned sperre Ford har du alltid(så å si da) kunnet bestille med det utstyret du vil, veit at en kompis hadde det på sin, en 86 ordentlig IS, der var det orginalmontert diffbrems da ingen sierra ever har värt orginalutstyrt med sperre. Hvis du kikke etter sperre skal du kikke lenge. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 IS med bremseskive bak og ABS har diff sperre/brems :) nei, det er feil ! 2,9`n min hadde heller ikke brems.. tror det bare var random hva som kom jeg, men xr4/xr4x4 hadde brems Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 nei, det er feil ! 2,9`n min hadde heller ikke brems.. tror det bare var random hva som kom jeg, men xr4/xr4x4 hadde brems Jeg sa ikke 2,9 jeg sa I S. Har du hatt en IS med bremseskive bak og ABS levert originalt? De skal ha det. :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg