bb^ Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Er alle kanalene uavhengige av hverande i forsterkeren. Merker forskjell på lydkvalitet og "bristepunktet" på fronsettet etter hvordan jeg laster sub kanalen. Uten å endre noe på fronsettinnstillinger. Hvis jeg laster med 4ohm på sub er lyden knall, men hvis jeg laster med 2ohm blir lyden merkbart mindre detaljert og vrenger mye tidligere. Har stinger expert kondis og skikkelig kabling. Jævla irriterende, noen som har erfaring når det gjelder dette? Det er akkurat som ampen overfører "kruttet" til subben for å orke og drive den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Flerkanals forsterkere har så og si alltid felles strømforsyning, så det du merker er nok reelt, ja... Kjøp egen subforsterker, sier nå jeg! :) Eller... Egen forsterker til front, midbass i front, bak og sub? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hehe, skal nok det. men må ta litt av gangen. skal kjøre aktivt foran og midbass på 6kanalern og egen monoblokk til sub i fremtiden happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg