eirwave Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hei. Jeg skal lakkere bilen min på tirsdag, Altså den er klar til lakkering. Men i siste liten så bestemte jeg meg for å ikke bruke den orginale VW Golf 3 lilla fargen som bilen var orginalt. Men heller gå for en mer fet lilla farge som gir et lite øyekast. Har noen en farge kode som jeg kan bruke. Evt et bilde av fargen? Jeg vil ikke ha en alt for lys lilla farge, helst en litt mørk en! Håper på svar raskt!! Mvh Eirik Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Her har du bilder av en nydelig lilla farge. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=942871 Har desverre ikke noe kode da, men om du tar med bildet har sikkert lakkerern noen koder. Dette må ha et carbon/svart panser for å se skikkelig kult ut. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 har koden på en som jeg hadde på min forrige bil.. ettersom jeg vet og har blitt fortalt bare ble levert på audi cab -95. den heter LY4T Har ikke bilde men det er en dyp lilla metallic med et snev av blått.. bland en prøve og se.... den er sinnsyk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg