Soberg Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 En liten RS4 mod. Org: HER Mod: Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 FET! Men få vekk dekaler på vinduer, litt mindre soting, FET! Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Kantene på dekalene er litt hakkette... Men ellers bra ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Rå men røyken går litt langt utenfor hjulbua bak og hvis siderutene bak er helt sota så ser man vel ikke gjennom bakruta og ut siderutene bak på andre siden heller. utrolig fett det med røyken på siden av bilen hvordan gjorde du det? jeg er helt blank på photoshop så hvis noen kunne gitt meg et triks på hvordan jeg kan legge på en mørkere farge uten å fjerne lys\mørkhets grad hadde det vært fint. jeg får bare til å bytte farge men ikke mørkere\lysere. damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Bra..dette.. menne .. Men ta å mindre opacity på dekalene .. åg Årdne Felgene.. Så ikke så bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg