LLH Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 jeg skal ha bilen på verksted for og rette opp noen bulker nå. bør jeg ta av power filteret ell er det ett fett, har ikke noe garanti lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 jeg skal ha bilen på verksted for og rette opp noen bulker nå.bør jeg ta av power filteret ell er det ett fett, har ikke noe garanti lenger Da er det jo bare og la det sitte der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_Power Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 trenger ikke å ta det av. kommer biler hele tiden med filter på jobben min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 ok. da gidder jeg ikke og stå i 3- og skru det av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg