vw vento lover Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Her ser man hvordan en VW Vento GT hadde tatt seg ut som limmo Jeg forlenget vinduet i bakdøra, fjernet håndtaket og stjal litt av formen fra ruta på førerdøra for å avslutte den lange ruta på midten. Så forminsket jeg bakere delen av bilen, forlenget ruta i bakdøra og "limte" den på igjen. Flyttet takantenna lengere bakover. Fjernet innsynet i bilen for å få følelsen av sotede ruter (kun fra b stolpen og bakover). Endret litt på speilbildet i lakken så ikke skygger og gjenstander går igjen på midten og bakdøra. det eneste jeg er litt missfornøgd med er fargen i gjennskinnet den ble litt mørkere rød på bakdøra en midtpartiet. Kanskje formen på den midterste ruta kunne vært litt annerledes. kom gjerne med kommentarer, ris og ros. og litt skryt gjør heller ikke noe. -Jeg lover å ikke bli høy på pæra. He he... bilder av bilen som er utgangspunktet finner du her: http://tbg-gatebil.com/v1/bilder/thumbnails.php?album=11 Og den er selfølgelig min... Ikke glem å sette karakter under bildene på den siden. knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Ikke perfekt. Taket er bøyd/skjevt, noe som midtvinduet er også. Som sagt, ikke perfekt, men utrolig bra! Tøft opplegg! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 er skeiv ja og litt dårlig oppløsn på bildet, bruk så store bilder du kan til en hver tid =) digger de der limo-moddene, drit kule =) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Veldig kul modd, bra som førstemodd, skal ikke tenke på min førstemodd :op Ta deg en titt på tutorials i toppen av forumet, se litt rundt på nettet, jobb litt og prøv og prøv, modding er gøy :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Takker for alle innputs så langt. jeg har jo komentertdet med vindu men jeg kan ikke helt se og skjønne hva du mener med at taket er bøyd/skjevt jeg skal legge ut bildet av utgangspunktet på den linken i morgen vet at refleksjonen på taket ser veldig merklig ut på både orginalen og mod`n så kanskje det er det du mener vet ikke jeg. men jeg tar alt til meg. har jo ikke lært en brøkdel av mulighetene med photoshop enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hehe hvem skulle tro den så bra ut som limmo. Sjeeef. likte den jeg. Endel småfeil, men det er slik alle starter. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hehe hvem skulle tro den så bra ut som limmo.Sjeeef. likte den jeg. Endel småfeil, men det er slik alle starter. takker hadde ikke regnet med å få det såpass til engang jeg men. får jo lyst til å prøve mer. skal prøve å lage todelt lakk for en på ventoforumet i løpet av uka kan jo legge ut resultatet her også når jeg er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 ble bra det.. bilen din ser strøken ut.. ble bra med cromm lister runt om:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 ble bra det.. bilen din ser strøken ut.. ble bra med cromm lister runt om:) Takker. Regner med at de komentarene var om bilen i utgangspunktet og ikke limmo mod`n, siden du komenterer hva som er gjort med bilen og ikke i photoshop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 denne var jo meget bra ;) godt arbeid realistik og ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 denne var jo meget bra ;) godt arbeid realistik og ;) Takk, jeg har lært en fire fem nye triks på photoshop bare i dag har lest på et par linker så jeg skal da lære mer. de eneste verktøyene jeg brukte på limmo`n var cut & paste, history brush og clone stamp. så det er begrenset hva man får gjort med sånt og grunnen til at bildet har dårlig kvalitet er at jeg måtte pakke det for å få lagt det ut på klubbsiden som jeg tar img adressene fra, desuten måtte jeg velge et bilde som var litt plass bak bilen så jeg fikk plass til å forlenge den. men jeg lærer stadig, mye pga. alle innputs jeg har fått her er neste prosjekt jeghar på gang skulle kjøre en test for vento power på hvordan det ble med todelt lakk. Her er den: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 tøft=) du skulle hatt engleøyne på din oxo, vært tøft det! Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 tøft=) du skulle hatt engleøyne på din oxo, vært tøft det! har det men de ble montert etter bildet ble tatt hvis du går hit å sjekker noen avbildene så ser du hvordan den ble med engleøyne(ikke limmo`n men orginalen)http://tbg-gatebil.com/v1/bilder/thumbnails.php?album=11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 det ble tøft yodude fin bil happyhappy hvilke baklykter har du bestilt? Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidelengs Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Fet limmo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg