subarualfen Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 eg har en subaru 1800 stv! eg lurer på koss denn vil sjå ut med alufelger! senket øyenskjygge! og gjerne noe styling vist dere finner! har funnet bilde av en lik bil på autodb! blir veldig taknemlig vist noen gidder og "fikse" litt på en sånn bil som det well her er link till bilde av bilen:) takk for eventuell hjelp :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Større bilde.. så skal jeg fikse... Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hmm!!! eg klarer ikkje og legge ut bilder på forumet!!! kann noen finne en sånn bil og hjelpe meg?!! klarer ikkje og photoshope eller lege ut bilder:(! bilen er foresten en: subaru 1800 stv 85 modell! håper noen klarer og finne et bilde som er stort nokk til og modde;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hmm!!! eg klarer ikkje og legge ut bilder på forumet!!! kann noen finne en sånn bil og hjelpe meg?!! klarer ikkje og photoshope eller lege ut bilder:(! bilen er foresten en: subaru 1800 stv 85 modell! håper noen klarer og finne et bilde som er stort nokk til og modde;) bruk http://www.imageshack.us eller pm meg så kan jeg legge dem ut for deg.. :P Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 prøver det dere imageshack nå:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 ]her er det bilde[/url] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 faen!!! det ble litt stort det!!! klarer dere og forminske det og så fikse på denn?:S:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 skal fikse litt senere i dag.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 takk! alle mener at demm ikkje kann bli tøffe!menn har en liten følelse av at demm kan bli små tøff:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 sånn. der ble den jo rene sportsbilen yodude Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 yess! ble jo ikkje så verst det!!!! klarer noen og få på en fanger fra en eller lannen bil fremme og netting grill og klister i ruta!hehe takk for et bra modd:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 *grøss*..... :eek: Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hva??! likte du den ikkje? skall kjøpe meg en legacy nå! sette over hjulnav fangere og bremser muligens:D! håper det passer overens:P! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 er det ingen flere somm vill prøve og hjelpe meg?! eller komme med komentar?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg