MAGUN Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Største fordelen med TDi er at du får den med 4motion, resten er en smakssak og spørsmål om penger. Hvis du ikke har råd til å fylle opp en GTi så kjøp deg traktoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Største fordelen med TDi er at du får den med 4motion, resten er en smakssak og spørsmål om penger. Hvis du ikke har råd til å fylle opp en GTi så kjøp deg traktoren. He he , traktor ja.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Kjedelig å bli forbi kjørt av en oljbrenner.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Kjedelig å bli forbi kjørt av en oljbrenner.... Kult og dra fra dere ikke olje brennere yodude Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Det negative er at en 150 hk tdi er betydelig dyrere en en 150 hk bensin ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Det negative er at en 150 hk tdi er betydelig dyrere en en 150 hk bensin ... men du sparer jo på det etterhvert da.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Forsikringen er mye penere på Tdi'n forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 etter det Sonick sa ville jeg valgt tdi ass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mas Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hehehe! Helt enig med MAGUN her altså. virker som om det er mange gjerrigknarker som eier de TDI'ene. kun snakk om penger som gjør at dere velger TDI virker det som.. ? Siter - 1994 Mazda RX-7 R2 Twin Turbo (under construction) - 2000 Golf GTI Exclusive (full R32) *Solgt* Pratmakere har vi nok av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg ville valgt gti litt pga økonomi - men også mye pga kreftene .. Ligger en gti og en 150 hk tdi i 80 og akselererer har ikke gti en sjans... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 blir det no bil eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hehehe! Helt enig med MAGUN her altså. virker som om det er mange gjerrigknarker som eier de TDI'ene. kun snakk om penger som gjør at dere velger TDI virker det som.. ? Den går billigere OG bedre... greit pluss syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 men hva med lyden da? Det blir GTI på meg nå:) Skal ned å hente i tyskland neste mandag:) JIPPI!!!!! Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det blir ikke noe bil på meg,før ut på våren\nærmere sommeren som jeg skrev i den første biten av tråden, skal bruke god tid på valget slik at jeg gjør det riktige valget :) Har veldig lyst på tdien pågrunn av at den kommer med 4motion systemet som hadde blitt litt gøy. Så blir nok bilen importert, så tiden fremover no i disse kalde tider så skal det brukes noen timer på de tyske kjøp og slag sidene til å finne noe, dukker den "riktige" bilen opp så må jeg sikkert ta meg en tur og hente:) men vi får se og ikke bli for ivrig. mvh André Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg