Gjest 1302 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Driver for tiden å sysler med planer om å bygge meg effektanlegg, og kunne tenkt meg å få fjerna kat også. Jeg veit at jeg vil få problemer med bilsvaksynte, men det jeg er mest redd for er om motoren tar skade av å kjøres uten kat.?? Noen som veit noe om dette eller har prøvd selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Det eneste som skjer når du fjerner kat'en er at bilen forurenser litt mer, eksosen lukter ikke så vondt og bilen går litt bedre. Jeg skal ihvertfall kjøpe meg "cat replacement pipe" når jeg har hatt bilen inne til visning. Gir nok ikke mange hestene ekstra, men alle monner drar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfr Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Hvis bilen din er eldre enn 89 så er jo lov å kjøre uten kat og så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Ser bra ut det her da....du får bare komme deg hjem så vi for starta Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg