Topstyling Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Til Rolfi: Kommer i ca kl16.00. Vet ikke hva stasjon du sankker om? TIl VW4: Hvis du kjører Motorveien,så kjører du til Stavanger. det er en rundkjøring i enden av motorveien/madlaveien. Tar du til høyre og rett fram, ( du vil kjøre forbi en Mac butikk på høyresiden ) til den første rundkjøring så tar du til venstre ( opp en bakken ) Så den er løkkeveien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Hvor på Ålgård skal du å vise frem bilen? Statoil stasjonen ligger rett ved siden av E39 .. Du kan evt komme på parkeringsplassen til kongeparken eller noe :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Rolfi: Skal egentlig til et verksted som kamaraten min jobbe i. men kan alltid svinge innom en plass å vise den fram litt:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Kor e d verkstedet hen? Kan eg få sitta på en tur? Helst statoil :P :) *love skyline...* Har du tatt vekk klistermerkene på sidene? Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Har ikke tatt vekk de ennå. men skal gjør det i morgen. få på en nyevampire vampire Jeg vet engentlig ikke hvor den ligge hen. men finner alltid fram. Du kan ring meg på onsdag hvis du vil mob: 92033249 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Jeg sender melding heller jeg :D Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Topstyling: Mulig å komme innom butikken deres og ta en titt på skylinen? Står den ved butikken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Ja det er mulig på onsdag. ( har ikke prøveskilt idag ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Jeg skjønte ikke helt hvor dette var hen jeg..Så du må nok hente meg i Skylinen !! hehe..Men seriøst, hadde det vært noen mulighet for å sitte på en liten tur, hvis jeg legger all sjela mi i å finne frem til butikken..? Er jo liksom ikke hver dag det er noe sånt i Norge..Så da må man jo være litt frekk og spørre..:rolleyes: Men da måtte det bli litt uti Mai..Skal hjem på langhelg nå, så må man jo ha video kamera hvis man skulle få sjansen til noe så stort!! Vise til alle!!!yodude Da er det bare å håpe....... Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Stakkar topstyling da.. må kjøre taxi med alle dere gutta.. og det til alle hauger klokkeslett for ingen av dere tror dere vil klare å finne sjappen? :D Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 sjappa er ENKEL å finne.. du må kjøre et godt stykke i løkkeveien så kommer du til en STOR sony butikk på høyre hand RETT over gata der ligge butikken (henger ikke skilt synlig fra denne siden, men hvis du snur i rundkjøringå i enden av løkke veien så ser du et lite crom skilt som henger på siden av bygget butikken er ikke SVÆR, det er nokk derfor det er litt "slit" og finne fremm....du må liksom myse inn i hvert vidu men du ser det nokk til slutt viss du kan telle fra 0-100 så er det jo ikke værre en å se på nr. på husene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 henningl : Jeg bare spurte, værre er det ikke... KERSHER : Ja hadde jeg bare vært litt kjent så..Finnes ikke kjent for fem øre i Stavanger..Jeg vet hvor busstasjonen er, og torget altså rundt den vann pytten midt i Stavanger.. Så sånn er det......chicken Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 oki... hehe...trodde du var fra stavanger/sandnes område men nå såg jeg "location" din ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 vampire Den der ligna seriøst mye på den der tamagotchi greia som var på mote for endel år tilbake. Det der dyret som peip, og skolene la inn forbus osv.osv.. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 VW4: Jeg og trodde du var fra stavanger siden du sa tidligere du var fra Sola. Eller er det Sola i Arkeshus også? Vet du hvor forus er? ;) Kom på rånetreff på onsdag. Så skal jeg kjøre deg til butikken. OK? ( med GTR????) Henning: Hadde vært kult å få GTR bli en TAXI. Blir siker en del kunder!! Takk for tipsen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg