smaago Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hehe, bra dåkker rette opp her!!! e bruke bare å sette meg inn i det som frister meg!!! må e drive på å laste bildene opp til en sånn anna side? kain man ikkje minske dem å putte dem rett inn her? tenke å legge ut noen bilder bar eav den heilt enkle bilen.. siden jeg fant kamrae mett å ikkje minst at jeg driv på å ordne plass for å bygge om... e vist ikke store sjangsen for at det bli solgt å gidder ikke å selge litt deler, e liksom ikkje noe vits å sjangsen for å tape penger blir bare større... har jo betalt en pris for dette jeg å... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaago Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 lurte på en ting... pedalsette tel VR6 å den bilen eg har passe jo ikkje overens det e jo greit. men kan man bare bytte den pinnen som pedalan henger på? eller må hele ramma byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hvordan gikk det med dette prosjektet? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaago Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 siden det ble kjøp av et næringsbygg med leilighet,ble det lagt på is til jeg har fått gjort det som trengs der. mye styr med å leie ut og legge til rette... men begynne å komme seg. det er sånn nor man gjør alt sjøll... prioriterer det jeg kain tjene peng på først... men skal jo vere ærli å si at det beste hadde vert å fått solt alt også bilen å heller kjøpt en orginal,å heller fiksa litt snadder på den... dem har jo sonke endel i pris åsså.. kommer tilbake med litt info litt sener. må jo åsså ordne litt bilder.. bare eg som e frøteli træg å opptat... beklager det til alle som venter spent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Kjøpe en ekte VR6 er jo det beste kiddie kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaago Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 jo på en måte er vel jeg helt eni i det da... men så e det jo det her med hobby å like å ha litt mye å gjøre sjøll om det kan ta litt tid... å siden det ikke var noen som va intrisert i kjøpe alt i en sammlet pakke så e det enda en mulighet for at det blir bygging så snart e får unna endel vikrigere ting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg