Tsx Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Hei. Lurte på om noen kunne forklare meg åssen jeg helsveiser en bakluke? Takk på forhånd =) Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Hei. Lurte på om noen kunne forklare meg åssen jeg helsveiser en bakluke? Takk på forhånd =) Kan ikke fortelle deg hvordan du gjør det, men kan forelle at trollhifi.no selger ferdig sveiset bakluke (uten rute) til 3000 kroner... Bare å lakke, få inn ruta og sette på... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfoman Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Noen som har kjøpt disse ferdig sveisa lukene? er dette kvalitet? vet du sånn ca hvor mye ruta pluss montering koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 De har noen til 1695,- på http://www.bilstyling.dk noen som vet om det er god kvalitet? Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 ... never mind... åssen du gjør? hvis du ikke vet, så burde du ikke sette igang selv. uasnett om noen forklarer, så trur jeg neppe det blir 100% om du gjør selv.. :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hvis man sveiser en plate først, å så sparkler over.. da kan vel lakken fort sprekke? Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 ikke hvis du gjør det som det skal gjøres... KAN selvfølgelig skje.. tinning er ikke å anbefale.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hvorfor helsveise, når det er så mye penere originalt? Eventuelt bare fjerne visker, og håndtak og lage til en liten skiltplass istedenfor? Ser 20 ganger bedre ut spør du meg. Men smak og behag. Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Glassfiber bakluke? Bare jeg som syns det hørtes litt... risky ut? http://www.bilstyling.dk/product.asp?product=1723⊂=0&page=1 Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg