turbokano Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 det hadde vært sjefs hvis du hadde gidda;:D :D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Norges raskeste konebil.pdf 2.35MB ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Her er min tidligere passat. Savner den jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Et til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoWer Boost Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 fått somla meg til å registrere meg i forumet jeg å nå vemund.... men jeg synes fortsatt at bilen din er rå... Siter - 1979 Honda Prelude - 1991 Toyota carina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Passelav :rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Hei lars, bra du har kommet deg inn på forumet :) 35i kan jo bli passelav. mange senke sett til den, men lite utvalg til passat 32b som jeg har da :( da blir det enten kapp kapp eller fjærer fra audi 80.. Syns messom bilen er grom e og men hadde vært tøft med noe annet. turbokano: kunne godt tenkt meg og hatt 5 trins kasse i passaten jeg også.. ganske kurrant motor. det er 1.8 gassern med 90 hester du har du også? husker ikke benevnelsen på gir kassene men ja... kasse går vel rett over den? jeg kjøpte en del bil til 3k den var helt strøken inni og lite rust, var bare litt motor problemer.. han som hadde hatt den hadde brukt mye penger på motorn. overhalt topp osv.. men jeg trengte en del bil :) tror nok du får 15k for den.. det kan godt hende i alle fall for de ligger jo ikke lavt i pris. står en på lhmr som har gått 200 tusen, til 12 tusen men med mye mere rust en min :) all right Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 jess har 1,8 gasser med 90 hk,5 trinns er bare å smokke på skulle jeg tro.pappa hadde akkurat same bilen i 84 modell men med 4 trins,den gikk drittdårlig i forhold. min har gåt 246500 nå,209000 da jeg kjøpte den,den blir fri for rust når jeg blir ferdig med den. ikke rust i understell,så jeg bør klare få 15k for den.kjøper nye sommerdekk til den i morra,1300kr for 4 stk 185/70 13. skal se 200 tallet på speedo før jeg kvitter meg med den vaffal;). Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoWer Boost Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 den passaten på mobil (lillehammer) er borte vemund.... sikkert solgt! Turbokano: på girkula til 5-trins kassa: står det 1234 +E (for 5 giret)? Siter - 1979 Honda Prelude - 1991 Toyota carina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 jepp det gjør det E for ekonomi eller no,altså økonomi gir:D gikk på ca 0,8 hjem fra larvik i marsjfart på 110-120 hele veien hjem til kr.sand. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoWer Boost Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 bra det! spør fordi bestefaren min hadde passat da jeg var liten og jeg inbilte meg at det sto E på kula der.... vemund: passaten som bestefar hadde er prikk lik din tror jeg... den går på lillehammer..... Siter - 1979 Honda Prelude - 1991 Toyota carina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Tror det bare er og smekke over kasse fra 5 trinnen ja.. når du tar 5 trin kassa fra en 4 syl selvsagt.. hadde vært gromt og fått over det.. syns egentlig min går ganske godt jeg.. mange som si det at de gamle passaten går godt.. men en 5 trins kasse hadde ikke skadet. koster sikkert ikke så mye heller. .fått tak i en delbil ell no. turbokano: har du gjort noe med din eller? Noen bilder? for en stund siden lå det en til salgs med 90hk motorn og golf mk4 fangere,skjørt og audi kamei grill, med viper striper på :) har du foresten noen frakke deler liggendes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Eneste du trenger Vemund er litt større felger og litt mer senking. Da blir bilen HELT en annen! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 forsåvidt enig i det :) tenkt litt på 16" nå... vært jæææævli fett og hatt på 8 ell 9 " breie felger fått kappa den 2-3 runder foran og bak fordi jeg får ikke tak i senke sett til passaten ser du.. noLimit: vært tøft og fått lakkert fangerne på den kansje også.. veit ikke jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by passat kara forsåvidt enig i det :) tenkt litt på 16" nå... vært jæææævli fett og hatt på 8 ell 9 " breie felger fått kappa den 2-3 runder foran og bak fordi jeg får ikke tak i senke sett til passaten ser du.. noLimit: vært tøft og fått lakkert fangerne på den kansje også.. veit ikke jeg.. Bare å leke seg litt med photoshop det! :) Kjøp deg 17" felger. :D Kapping av fjærene er vel ikke helt det beste.. I know.. :rolleyes: Hoppa av på en bil jeg hadde som jeg kappa fjærene på.. hehe.. Får du ikke tak i noe senkefjærer til bilen din som senker mer enn 40mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg