Andypandy Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 hei jeg har vært på jakt etter bilder av fars bil men kan ikke finne noe er det noen som kan hjelpe? bilen heter 2fat2fly og er lilla. rial felger og sølv toppstripe. er det noen som har bilder kan dere legge de ut eller sende de på pm til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Denne ??? - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Kjækk bil.. - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Håper ikke det ble laget en tråd for DEN bilen.. så jeg tipper det er noen andre.. hehe 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 sorry for å si det, men den der så ikke ut. O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Jeg Tviler litt på de som har gitt denne bilen over 2 på poengskalaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 off, den golfen var faktisk ikke fin i det hele tatt! kunne da hvertfall fjerna hengerfestet og ett annet opplegg med rattet well www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 ikke mye fint det der interiøret. treværk i bil skal kun være i dyre Mercher. Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 sorry for å si det, men den der så ikke ut. WORD... Tror det er den styggeste styla golf 3`ern æ har sett. Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Når skal folk innse at sølvgitter i frontgrill/front-bakfanger ikke ser ut! Interiøret ja... ka kan man si. Tror faktisk jeg ville hatt en helt orginal hvit Golf CL istedenfor. Tror ikke, jeg vet! Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Takk for att det ikke bare var meg som syntes at den bilen ikke så ut:S Sorry men det der var svinesund/biltema/bilxtra styling for min del:S http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 less is more!! den bilen var jo så "spessiell" at høgger'n ikke hadde tatt den i mot en gang chicken :rockets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andypandy Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Denne ??? vel vel det var den men det var før bilen ble senket og litt mere rigget. intriøret har ikke vært første pri i det hele tatt. nå har vi sportstoler og anlegg liggenes som skal i =) er enig at bilen ikke så ut der og da. hengerfestet fjerner vi ikke det har reddet oss flere ganger når vi bodde på saga i vennesla. dakars almera som måtte skifte hele fronten på bilen sånn er det når du kjører opp en brå bakke i en halv meter med snø. ellers så hjalp hengerfestet oss i flyttinga og for penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hva skal man med sportstoler når man ikke har motor i tillegg til å ha automatikk gir. Når man først styler en bil, hvorfor ikke gjøre det pent, og ikke jalla? Har du noen nye bilder av bilen når den er senket og litt mere rigget? Litt mere rigget høres ikke bra ut :) Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Et spm...hvor gammel er faren din? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg