708 Racing Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har ryddet i "lageret" mitt, og fant en del ting jeg ikke skal ha mere... -bakrute til Ascona B -bensintank til Ascona B -senatorfanger (delt på midten for tilpassing på Rekord E) -17" felger med gode Pirellidekk (4*100) Denne tråden blir oppdatert så fort jeg finner mere oppi der... Kom med bud og spørsmål. Bilder kan ordnes... PS. Felger må hentes. Resten kan sendes i oppkrav... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hva skal du ha for felgene? En kammerat som lurer se. Har du bilde? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 17" felgen ble solg for noen dager siden... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg