708 Racing Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hvor store orginalhull(til høytalere) er det i BMW E34 1992 mod? Bak og i dashbordet? Vet det er 5,25" i dørene... Gidder ikke å "ødelegge" hatthylle og slikt for å sette inn høytalere... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 5.25" i hatthylle. diskant i dashbord og/eller speilhus(kommer an på modell) det går greit å få inn 3.5" i dashbord med litt modifisering. 5.25" i sparkepanel, i døra er jeg ikke så sikker på om det sitter noe? mulig på din da din er nyere en min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 5.25" i sparkepanel, i døra er jeg ikke så sikker på om det sitter noe? mulig på din da din er nyere en min:) Ja, d var der jeg mente. :) litt trøtt i natt. Takk for hjelpa! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har du en overgang, kan du få inn 6,5" i hattehylla også. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Transmedia : selger du disse overgangene ? Er det AIV sine ? Pris ? :D Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Jeg er dessverre ikke med og sponser det forumet her ennå, så jeg har ikke anledning til å si at vi selger dem ja. :D Ei heller kan jeg si at vi tar 175,- for et par, eller at de som regel er av merket Dietz. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg