Gå til innhold

billig sperre

Ranger emnet


B230ft

Anbefalte innlegg

var ute å kjørte i gårkveld, så plutselig kom vi over den fineste plassen! svær parkeringsplass, oppå et høyt tak så ingen ser oss fra veien, ingen stolper/annet pis som står rundt om på flaten, altså glimrende burneplass! så jeg greide jo ikke holde meg, og slada å styrte på, rundinger ble det og, men liksom ikke helt rett uten sperre!!

 

det kommer truetrack sperre, men har lust på noe billig å hive i med en gang, som en midlertidig løsning, noen som har ei grei sperre til salgs? eller vet om ei?

evt. hva skal jeg se etter? 240varevogn/diesel som gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok også sveisa sperre! mer morro får man ikke for en billi penge! Hadde selv sveise sperre på den første 244n min, m B23A å aldri hatt det så gøy!

 

 

SÅ: esab, kemppi eller aga diff er flott:) happyhappy aneglsmili :pray

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

 

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er ihvertfall helt sikker, å det er at jeg ikke skal ha sveisa sperre! ikke på vinterstid og glatt..

 

har muligns fått tak i ei nå..fra en 240 som har stått i 10 år.. det jeg lurer på er: regner med det er 1030 aksling på den, og passer den da inn i min 1031? og hva bør jeg evt. gjøre med sperra før jeg hiver den i? en eller annen form for overhaling er vel påkrevd etter den har stått så lenge..

 

så lurer jeg litt på dette med sperre-antispinn..om det er en såkalt antispinn, har det da noe hensikt å hive den i? åssen funker denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår