Ideal Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Før noen sier noe, så venter jeg på Weitec gewinde fra DTS, rieger sideskjørt, frontleppe, hekkskjørt. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 blah kiddie Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Så ikke så dumt ut det der.. Har bestilt en netting grill fra JOM. Vurderer den lykte-mod'en, men det koster 3500 for lyktene. Felger blir for høy prisklasse for meg foreløpig, kanskje til neste år. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Hi-hi, eg berre måtte klå litt. :D Blei litt overdriven i senking og felg da.. Legg merkje til boltsirkelen, som fortsatt er den same. :D Dei nye lyktene gjer mykje på A4'en.. Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg