TG1 Skrevet Mai 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2002 noen som har prøvd å plukke istykker baklyktene på golf mk2? jeg har sånne JOM "hvite" baklykter,og så synes jeg fargen på blinklyset er så irriterende (du ser at det ligger gul-oransje folie inni lykta (stygt!))... :( tenkte å åpne lykta å plukke ut dette,og heller sette inn oransje lyspærer... er dette å anbefale,eller kommer jeg aldri til å få satt sammen lykta igjen? :rolleyes: (bilder av bilen ligger forresten på home.powertech.no/~tomgr/ ) :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Tror ikke du skal prøve å åpne de. Er vel limt ganske så bra sammen. Har fjernet det orange feltet i noen Porsche 996 hovedlykter og golf blinklys i støtfangeren. Da brukte jeg loddebolt. Sett på ganske høy temp og skjær i stykker plasten i fler små biter. Kanskje en dremel kan fikse det oxo. En annen ting er: sett ikke inn orange pærer. Kjøp diadem. Tror det er osram som lager de. Blir ikke orange før de blinker. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 joda...det var egentlig Osram Diadem pærer jeg tenkte på ;) hmm...vanskelig,sier du....jaja...jeg kan jo alltids kjøpe et par Biltema lykter å "øve" meg på,da... :D koster vel ikke all verden...;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Plukte ut reflektorene fra de lyktene Jeg har de samme lyktene.. å tenkte på det.. men hvis du fjerner den reflektoren... hva vil bakgrunnen være da?.. det blir vel det sorte panelet som holder pærene...det er ikke akkuratt pent. Ikke vet jeg.. men tror det blir sånn Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg