Ford4life Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 nå må du se til og få gjordt noe her da Ingar.. hehe.. mange som venter på mer resultater her vettu.. hilsen ditt kjærre søsken barn fra Odal'n Siter 86 golf 2 gti 8v |solgt| 86 golf 2 turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 heey.. takker får det stig. håper på og få litt hjelp og tips til karroseriet av deg:P får du veit sikkert om noe som kan bli kult som ikke er blitt gjort enda med karroseriet:P Det skal vi få til serru :) Bare å ta deg en tur en dag,kan stikke utom en dag jeg å :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Bilder, bilder bilder..... :) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 det er bra stig:D skulle ha gjort litt mere med karosseriet:P ja det kan jeg gjøre en dag vettu.. sender på en meld.. Bilder kommer.. men jeg har satt dette prosjekte litt på vent.. for må få i stand fiestan til pinse helga pga skal kjøre med den på gardemoen da..pluss at jeg venter enda på deler gitt:P Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hadde bare aldri gitt bort noe sånt gratis liksom.. er jo en del verdi i detta lell om det er en orion:P ikkje dyss ford orion^^, liker min front... laget av telebrett :D Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 mårn.. tenkte jeg skulle gjøre en liten oppdatering her nå. mange av mine venner sier at det snart er på tide og oppdatere linken min.. Men har ikke skjedd så mye med bilen..det eneste jeg egentlig bare får skrevet her er at jeg har bestilt enda mer deler ifra england. og avbestilt masse pga motor endringer!!men den holder jeg litt mer hemmelig til jeg har den i huset:D får kommer en bil ifra tyskland snart;)så når september er ferdig begynner nok prosjekte for fult;) Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Rå bil! Flere bilder!! Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg