R500 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hei. Har nå bestilt ny Actros, men skal kjøpe meg en tv. Noen som har råd, er helt blank. Hva slags spesifikasjoner må jeg se etter? Hvor kan det være lurt å plassere den? OSV. Har noen noen gode tips? :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-skår Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 over døra på høgre side, liten 19toms lcd. hilsen mb last mekaniker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Hei. Har nå bestilt ny Actros... Jeg kondolerer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 27.11.05, 15:26 Tror ikke den er så ny lenger... Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg