Rally Koffen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hei, stakk ut å kjøpte max-power nr6, så repotasjen da de var i drammen. Jeg beskuet hele repotasjen med falkeblikk får å se om jeg så noen kjente biler, jeg skimtet en hvit volvo 245, teksten på bilde lød "Tusenmeter-Kogen" i helvette tenkte jeg, det er jo bilen til bruttern :p legger ved ett bilde : Bilen er også forøverig tilsalgs, send pm vis du er inntresert. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 måtte le litt da jeg så avatar-bildet ditt og teksten under og sammenliknet det med det som står i signaturen, hehe. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 måtte le litt da jeg så avatar-bildet ditt og teksten under og sammenliknet det med det som står i signaturen, hehe. Joa.. men mitt hjerte brenner for volvo! Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg