tikka Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 så at zoom hadde lagt ut en post om sin gt. så jeg tenkte at jeg måtte gjøre det samme. min grønne golf 3 1,8i gt special dette er noen eldre bilder. det eneste som er forandret er at jeg har montert grøftelys i fangeren. slik ser den ut. noe slikt kommer den til å se ut med angle eyes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Fin bil ! Emblemfri grill og el ? Planer for bilen din ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Pen bil, men du mååå få bort de orange blinklysene :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 ja planer om det. hvite blinkere, tåkelys, angle eyes, badlook Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 hey. nesten samme bil som meg. har 96 modell grønn, er diesel jeg har da:) vi har nok kommet like langt i prosjektet med bil. jeg kjøpte blanke blinkers i fanger fremme på biltema, var vel 129 kr per stykk tror jeg. er verdt det ihvertfall. lakker ww merket ditt i grillen svart om du ikke har så god råd, det gjorde jeg funker det enn så lenge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg