mazdafreaks Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Noen som vet hva forskjellene er på pioneer avic xr-1 og pioneer avic n2, n2 selger de i usa for ca 7000 og xr-1 selger de i norge for 23000 Kan man feks bruke denne usa modellen i norge, i usa har de også en som heiter pioneer avic d1 som eg også tenkte på, denne har 2 spillere som gjør at man slipper å bytte navi platen hele tiden når man legger ruter, og denne er av typen dual din som gjør at det ville sett mer ryddigt ut i bilen min,,, Og vis eg kjøper denne usa modellen er det noen som vet hvor eg kan skaffe denne europa navi platen til en riktig pris,, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Tror vel ikke jeg har sett den til 23000,- i noen butikk noen gang. AVIC-X1R selges for langt mindre enn det i Norge. Den prisen er bare veilledende, alle Pioneer-sjapper selger vel den for rundt 15-17000,- nå. Du får søke litt på norske butikker også. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Det er da ikke samme radiosystem, det er heller ikke samme sone på dvd leseren. Det følger ikke med norsk software til den amerikanske modellen. OSV OSV OSV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Det er da ikke samme radiosystem, det er heller ikke samme sone på dvd leseren. Det følger ikke med norsk software til den amerikanske modellen. OSV OSV OSV. Men kan denne brukes, dvd platen kan eg skaffe i england backup som virker, og radio er ikkje noe eg prioritere, men kanskje eg skal gå for en norsk, men ville helst ha denne dual din eg, denne har eg ikkje sett i norge..... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Vil du ha en dobbelDIN-spiller, se også på Kenwoods DDX-8027 og 6027. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg