Trond D Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 kan jo også skru forsterkern fast i eteryggen, men da blir det liksom ikke slik som jg vil ha det, skal nemlig ha kondensator å en il forsterker der bak som et slags "showroom" med neon lys i fra RF logoen i kassa, å litt rundt omkring slik at man ser alt vis mans er inni "hullet" til armlenet Når jeg sjikker inn i "hullet" til armlenet så ser jeg to blå neon som blinker i takt, forsterkeren, og et pleksiglass som reflekterer på en kul måte syns jeg. Men å se det fra bagasjerommet så blir det ikke så fint. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 ca 60 liters tett kasse på to 12'ere funker greit.. :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 jeg har 2*12 inn mot sete ryggen å det spiller jævli bra synes jeg! veldi fornøyd! bassrør ut i armlena har jeg! veldi kult egentli! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg