Golf2 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Sitat" Sjanseløs - Jeg hadde ikke en sjanse, sier mannen til VG Nett, etter han skled rett inn i en buss med Audien sin i en 90 graders sving." Sitat slutt Hehe, for en dust. "Jeg kjørte for fort etter forholdene" hadde vel passet bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeltring Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Sitat" Sjanseløs - Jeg hadde ikke en sjanse, sier mannen til VG Nett, etter han skled rett inn i en buss med Audien sin i en 90 graders sving." Sitat slutt Hehe, for en dust. "Jeg kjørte for fort etter forholdene" hadde vel passet bedre. Hehe, Audien hans var sikkert utstyrt med lavprofil helårsdekk (for utseendets skyld) og sjåføren ukjent med is annet enn Diplomis og Pakkis! Velg sko etter føre: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 den svingen der har tatt knekken på mang en bil.. merkelig dosert, skarp og veldig uoversiktlig... har selv kantkjørt 2 felger i samme sving ... kom litt fort og nært kanten gitt.. men men.. histore nå ;) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 kjør svingen der selv på en glatt vintersdag så tror jeg dere holder kjeft :P uoppmerksom i 1 sekund der så kan du være ute med en gang Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Var det en S4 eller bare emblemtrimma? Hadde han sommerdekk eller? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 I den svingen glapp bakdekket mitt en gang - lettsykkel, holdt på å gå ille, men gikk heldigvis bra :) Det er en skummel sving ja Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Var det en S4 eller bare emblemtrimma? Hadde han sommerdekk eller? kikka ikke på bilen, men mener det er en org s4 ja.. sett den før.. kjørte han med sommerdekk måtte han i såfall være komplett idiot! Men det var den dagen snøen kom for å bli, svinglatt over alt, så skjønner godt at den slapp der! 4x4 er dritt når det slepper * erfaring senest i natt :P * Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 I den svingen glapp bakdekket mitt en gang - lettsykkel, holdt på å gå ille, men gikk heldigvis bra :) Det er en skummel sving ja hadde en liten fin en der selv med kangoon i natt.. hehe. ... ett av fler steder :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg