zx6r Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 heisan.. skal lakke en mc tank jeg har stående så tenkte på de 3 fargene på disse bildene,noen som har farge koden på noen av fargene? evt farge kode på kawa grønn metalic?(hvis det finnes da :P) også farge koden på hemi orange hvis noen har? mange spørsmål på engang med håper noen har noen av farge kodene :) kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 er vel igrunn bare å dra å til nærmeste lakk blander å spør etter kawa grønn, er sikker på at 99% av universitetets lakkerere har hørt om fargen.. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zx6r Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 må da være noen som har lakk koden? trenger den fort var oppå lakk verkstdet nå og dem visste ikke det,måtte ha lakk koden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Kawa grønn er ikke metallic da. Kan skaffe deg koden på Kawa grønn, men det blir i morgen etter jobb. Kanskje i kveld vist jeg stikker innom jobben. Men du må på et lakkverksted som har MC farger i systemet sitt, f.eks et Standox verksted. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zx6r Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 takker for svar!,fikk tak i limegrønn som er mer eller mindre helt lik vet da at kawa grønn ikke er metalic,bare lurte på om det er og få tak i metalic farge som er lik som kawa grønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hei autotune...var å letet her i harstad etter noen som hadde standox... ett firma kunne bestille men var ikke akkurat den beste servicen på dette der? kan du gi meg ette tips hvor jeg muligens kan skaffe? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Du kan ringe Nordland Billakksenter i Bodø. De er grossist for Standox region Nord. De selger også ready-mix, og kan sikkert hjelpe deg med å få tak i nermeste verksted. Spør etter Knut. Tlf 75525270 Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 ok..den er grei..sorry hvis dette ble litt offtopic Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg