Høggern Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Jeg har en 325ix med M20 motor.. Problemet er at turtallet på motoren går seint ned igjen etter en rusing. Er det noen som har hatt samme problem eller hva feilen er? Takk..... Siter - Hyundai H1 (2004) - VW-Golf 2 * Fiat Uno (1992) *E30 325IX (1988) *Cheverolet S10 Pickup (1995) *Suzuki Swift Gti 1.3 (1986) *Mini Morris (1974) *Opel Record 2.2i (1986) *Volvo 142 (1972) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Jeg vet at det skal være slik på nyere BMWer (E39 bla) Ligger i elektronikken. Men er ikke sikker på om dette gjelder E30. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Naboen hadde det slikt på 325i 86'mod sin og. Ikke veldig langsomt, men betydlig seinere enn "andre" biler. Bare tenk: "det skal sikekrt være sånn" så slipper du å bekymre deg. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorre Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Kan være at den suger falsk luft! sjekk "innsugsbælgen" på kjerra di =) Siter <1990 Audi 200 TQ 20V> * <1986 Bmw-325i> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxgets Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by Snorre Kan være at den suger falsk luft! sjekk "innsugsbælgen" på kjerra di =) Man merker det på litt mere en att turtallet går sent ned hvis den trekker falsk luft da:) Den går en del dårligere generelt Siter X 1991 Toyota mr2 X 1994 Toyota Celica gt4 X 1977 Ford escort 2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-RS6 Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by Snorre Kan være at den suger falsk luft! sjekk "innsugsbælgen" på kjerra di =) Den går vel ikke så mye dårligere..generelt sett da..men gassresponsen blir redusert og litt problmer med å starte bilen... får for lite bensin, og motoren registerer det som at den er varm, og legger seg da på et lavere turtall..og problemene deretter..men den går ikke såå mye dårligere med det problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Har den vært likedan alltid eller er det noe som har skjedd i det siste? Har den alltid vært sånn er det vel grunn til å tro at det er slik den er konstruert. Skifte av svinghjul er vel da den beste medisinen... Har selv en lignende motor, men 2-literen. Synes den detter ganske raskt på turtallet sammenlignet med andre biler. Girer jeg opp i normalt tempo ved 3000rpm er jeg nødt til å ruse motoren lett rett før jeg slipper opp clutchen. Turtallet faller med andre ord under turtallet for neste gir i løpet av et normalt girskift. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.