Odd Slette Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Morel-kopier "laget" av DLSuhhmmwhat? Morel produserte elementer for DLS for en tid tilbake, men nå er det slutt på det. Heldigvis! Mvh Pål Hei Pål! Var nok før meg der. Hvor lenge siden er det ?? Tror disse er over 5år gamle. Mvh Odd Slette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Muligheter for at det er Morel som står bak mellomtonene dine da tenker jeg. Ta en titt på prosjektet mitt... der er det et par nærbilder av domene mine :) Jaja... egentlig uvesentlig men. Ser ut som det er gøy å bygge lyd i stor bil hvertfall :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Muligheter for at det er Morel som står bak mellomtonene dine da tenker jeg. Ta en titt på prosjektet mitt... der er det et par nærbilder av domene mine :) Jaja... egentlig uvesentlig men. Ser ut som det er gøy å bygge lyd i stor bil hvertfall :) Mvh Tony Hei! Ser bra ut det prosjektet ditt. Har sett på Morel domene tidligere, men sparte en del på å bruke DLS som jeg hadde liggende. Men ser ut som det var smart også. siden det også er Morel...... He He Er trangt i store biler også. Har problemer å få subw. til å spille skikkelig, kommer nok av den feil kasse. Noen sanger spiller den meget bra. Frontsettet spiller noen ganger bedre bass enn subw. Så jeg må få ordnet det snart....... Holder på med Caddy prosjektet om dagen så har nok å drive med. Har ett nytt prosjekt fra onsdagen også. Skal prøve å få laget en prosjekt tråd på det nye prosjektet også. Men kommer tilbake til det. Må få lært meg ang. utlegging av biler på prosjekt tråden også snart. Mye man skal gjøre men for liten tid..... He He Mvh Odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Lurer du på noe kan du sende meg en pm (når det gjelder datatekniske ting da ;) ) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hei! Det sitter 4" på org.plassen i Hiace. Har hatt ett 4" comp.sett på org.plassen og det fungerte helt greit. Men ble MYE bedre etter ombyggingen. Mvh Odd Slette Har hatt ute høyre høyttaleren allerede, for jeg har koblet ut airbagen og satt inn en blindplugg (resistor) sånn at jeg skal få lov å ha ungene i bilen. Kanskje det var en ide å ha et komponentsett ja, for da gir vel høyttaleren mer "bass" siden en koaksial-løsning stjeler plass/areal på "subben". Tusen takk for tipset! Bjørn Siter 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hei Pål! Var nok før meg der. Hvor lenge siden er det ?? Tror disse er over 5år gamle. Mvh Odd Slette Kan sjekke med Morel om dette. OT: Vi blir snart naboer Odd. På godt og vondt :fingers: Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 hvor får man tak i di audison ampsa? Jeg har en slik brukt til salgs Gi bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Kan sjekke med Morel om dette. OT: Vi blir snart naboer Odd. På godt og vondt :fingers: Mvh Pål Hei! På flytte fot ?? Hvor flytter du ?? Når ?? Mvh Odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hei! På flytte fot ?? Hvor flytter du ?? Når ?? Mvh Odd I`m going to make your nightmares come true! Moving to Helgelandsmoen the 15.th of May :fingers: Mvh Pål (som bor i en pappeske) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 I`m going to make your nightmares come true!Moving to Helgelandsmoen the 15.th of May :fingers: Mvh Pål (som bor i en pappeske) Hei! Velkommen til Ringerike da...... Mvh Odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg