ekkoj Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Dæven.... Så ikke pent ut det der... Synd dette her Henning. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 190'n til kameraten min så mye verre ut enn dette. De fikk den på veien igjen ihvertfall :) Blir nok bil av dette igjen ja. Blir spennende å høre pris da. Det står en rød einser på Isi forresten. Den har nok radiator og diverse annet. Husk på meg om du skal bestille kromfanger da. Jeg trenger også ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Takk, det trøster noe. Jobben ville hvertfall komme på 10 laken tror jeg, og da skaffer jeg delene utenom frontplata selv. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hva med den som er oppi Molde til 3000 raske da Henning? Hvilken er det da? Sikkert borte for det er ganske renska for einsers her nå! Synd med bilen, så ikke pen ut den skaden.. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 nei, innerskjermen må nok byttes eller hvertfall lappes etter at den er dratt ut i jigen, i fare for at den faktisk kan sprekke. Det største problemet mitt er å få den dratt ut i jigen. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Uff det så ikke bra ut, jeg kondolerer :( Jeg har jo en 79mod som jeg driver å hugger, hvis du trenger støtdempertårn og rammevanger så er det bare å si i fra. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 å, ja det hadde vært kjempefint, skal prøve å få jobben gjort snart, hvis innerskjermen sprekker, så er alternativet å få skaffet en nye eller om jeg kan få kappa ut din ;) Takk for tilbudet, angrer ikke for at jeg la ut denne tråden ;) Takk alle sammen :) Obs, en ting til; chasisnummer er preget inn i høyre dempertårn, kan jeg da bytte/lappe rundt dempertårn uten å melde ifra ( i tilfelle jeg ikke må ta av dempertårnet)? EDIT: fikk forresten tak i " VOLKSWAGEN " i slik kursiv skrift, fra 74-75. modellene, blir det bil av denne golfen igjen skal den på ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 ja, så lenge du ikke kapper eller sveiser i selve dempertårnet eller område rundt chassisnr. så går det bra? flotte greier ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ville det være noen problemer med å montere en radiator fra en 83`modell? vet at den til 83`modellen er mindre enn den fra 78. Men likevel, den som var brukte en evighet på å bli varm da... Får svar fra oppretteren i morgen *krysser fingrene* Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Nå begynner ting å gå den rette veien. Jeg har slått ut innerskjermen litt, så den kan trilles ved nesten fullt rattutslag, jeg har kjøpt ny radiator, fra en 83`modell, jeg har fått skaffet kromfanger foran ( takk til cREATURe ;) ), og best av alt, jeg har snakket med oppretteren, han mente han ville klare dette, og skal se på bilen i morgen *krysser fingrene* Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Nå begynner ting å gå den rette veien. Jeg har slått ut innerskjermen litt, så den kan trilles ved nesten fullt rattutslag, jeg har kjøpt ny radiator, fra en 83`modell, jeg har fått skaffet kromfanger foran ( takk til cREATURe ;) ), og best av alt, jeg har snakket med oppretteren, han mente han ville klare dette, og skal se på bilen i morgen *krysser fingrene* Så fint da :) BTW, hvorfor er det ingen som forteller meg om alle disse kromfangerene ? :bump Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 sorry, jeg fikk bare en foran, og den har cREATURe. jeg tipser deg så fort jeg vet noe mer, trenger en bakfanger etterhvert og, min er ikke så strøken ;). en annen ting var at jeg fikk bilen til å starte i dag, men oljefilteret spruta ut litt, hehe, oljedam under bilen Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hvorfor ikke kjøpe et sett med nye fangere fra Volkswagenhauser? Da er det jo skikkelig..... Ser folk annonserer brukte for rundt 800 og da er det like greit å kjøpe nytt spør dere meg ;) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 ja, bortsett fra at dette er en originalbjelke som har ligget på lager i evigheter, ikke brukt....... Fikk også tips om at volkswarenhaus ikke er så bra, f.eks kromspeil til golf 1 som ikke passer, list til kromfanger i glassfiber osv. Jeg trenger 2 støtfangerhjørner, skrik ut om noen har. mangler også venstre grillhjørne og kromlist til den høyre. Vet du om noen andre brukte rundt omkring? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Finner man nye originale Volkswagen deler (N.O.S) så er selvsagt det best ;) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg