pacecar Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 er til salgd på qxl, er vel røtt.. ser greit ut, så sjekk for billig styling..ville bare si ifra yummy :crazysant Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20989145 fy flate kor stykt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Er vel Seidl bakfanger og Oettinger front hvis jeg ikke tar riv ruskende galt.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Den har ligget leeeeeeeeeeeeenge på finn.no Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Apropo styling.. Fant denne leppa på autospar.no, hva syntes dere om den? Synes det er et såpass dårlig bilde så får ikke helt inntrykk av hvordan den blir på en bil.. :) http://www.autospar.no/goxpage00000002dbp1J0805900.html Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Apropo styling.. Fant denne leppa på autospar.no, hva syntes dere om den?Synes det er et såpass dårlig bilde så får ikke helt inntrykk av hvordan den blir på en bil.. :) http://www.autospar.no/goxpage00000002dbp1J0805900.html Synes den så ganske kul ut jeg da..... yodude Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Syns den lignet veldig på V5 leppa jeg.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Den har ligget leeeeeeeeeeeeenge på finn.no til hvilken pris? -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 til hvilken pris? -Bjelland Det husker jeg ikke i farta, men de var ikke billige iallefall.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Syns den lignet veldig på V5 leppa jeg.. Er det positivt eller..? Hehe.. Har ikke sett den tror jeg, men synes den ser fin ut. Er ikke no problem å lakke den selv eller? Siden det ikke er den som "synes" mest sånn sett.. Blir jo jævla dyrt å få lakkerer til å lakkere bare denne leppa.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Er det positivt eller..? Hehe.. Har ikke sett den tror jeg, men synes den ser fin ut. Er ikke no problem å lakke den selv eller? Siden det ikke er den som "synes" mest sånn sett.. Blir jo jævla dyrt å få lakkerer til å lakkere bare denne leppa.. :) V5 leppa er kul den.. Får jo kjøpt den org. hos VW til billigere pris enn det der tror jeg.. Er ikke sikker på pris, men mener at det var rundt 500-600kr.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Ok, ikke noen som tilfeldigvis har et bilde av en slik leppe?? Blir julegave til golfen dette veth.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jump :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Sorry, har ingen i umiddelbar nærhet, men let litt på nett, så finner du det der ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg