106s16 Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Er det noen som har liste over funksjonene til de forskjellige "kanalene" på klimaanlegget? Jeg veit at 17 er speedo'en... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Lurer på det selv.. Er jo mange kanaler :D Tøft med speedometer der nede.. Viser vel mer nøyaktig? :p Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Jepp, den gjør det.. hadde liste før,, men vet ikke hvor jeg gjorde av den... man kunne faktisk sjekke hvor mange ganger bilen hadde vært startet også.. Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 For å komme inn i Audi sin OBD (OnBoardDiagnisic) holder man inne omluft-knappen og trykker på pil oppover. Man bruker pil-tastene til å navigere og omluftknappen til å velge. Trykker man auto kommer man tilbake til klimaanlegget. 17 er km/t og 27 er turteller.. Husker ikke alle kodene men her er det bare å prøve seg frem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Noen som vet om det går ann å få opp turbotrykk her? A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 omluftknappen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-It Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 omluftknappen?? Der den helt nede til høyere på bilen min ivartfall (A3, 98 modell) Sinsykt kult om noen fant listen med alle forskjellige "kanalene" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Denne er for A4 fra 2000: http://www.audiworld.com/tech/int6.shtml Vet ikke om det er liksens på A3... :) Siter 02 Toyota Hiace 05 Yamaha R1 - banesykkel 08 Honda CBR1000RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-It Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Jeg vil se turbotrykk jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/data/a1306/a1306.php Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lany Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Jeg vil se turbotrykk jeg :P man får ikke opp ladetrykk, synd he he det er egentlig ikke så veldig mye interesangt den kan brukes til, vag com er heller tingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hva er disse kanalene deres snakker om? Skjønner ikke helt hva det er snakk om her, men synes det hørtes veldig spennende og interessant ut.. Beklager grønnhet og off topic, men er alltid klar for å lære.. Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har du den Golf 4 driver, kan du få frem "kanaler" i displayet der i stedet for grader osv.. Hvis du trykker på de knappende slik det er vist kan du velge deg frem til litt av vært snæx.. Viser litt mer eksakt fart du holder osv blandt annet! Og masse annet jall! Men godt mulig det er andre koder for bilen din.. bare og prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hmm.. Ja, nå har jeg en litt annen klima enn den der da!! min ser mer slik ut: Hadde likevel vært gøy om det gikk på denne og da!!! Da hadde jeg jo hatt digital speedo osv... Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 har nå vært ute å testa... funket ikke ved å holde inn omluft-knappen øverst og så trykke pil opp, eller ved å trykke omluftknappen nederst, og så opp!! Noen som vet om sider hvor man kan finne koder for nyere biler, eller er det kanskje ikke mulig på disse?? Virker utrolig gøy.. Edit: hAr nå sett litt på nettet gjennom google, og det ser ut til at siden min bil er av nyere dato er det OBD-II på denne bilen. Det vil si at man MÅ ha kabel for å lese av disse tallene. Dette var dumt, hvis det er sant.. unner dere virkelig den moroa det må være av å kunne lese av disse artige tallene.. noen som kan hjelpe? Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg