Hepper'n Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Bare lurte på om det er noen som har kjennskap til Lyd og Bilde i Hønefoss? Mener å ha lest at de driver med bl.a. Sound Stream, eller tar jeg feil? Nettsiden deres funker ikke heller. Siter '02 Audi A4 1.9 TDI '85 Audi Coupe Quattro Member of VWACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Bare lurte på om det er noen som har kjennskap til Lyd og Bilde i Hønefoss? Menser å ha lest at de driver med bl.a. Sound Stream' date=' eller tar jeg feil? Nettsiden deres funker ikke heller.[/quote']Tror ikke de eksisterer lengre.. Skyt meg hvis jeg tar feil. Hvis det er noe du lurer på ang. SS så send meg en pm, eller en mail på audio_art@c2i.net. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Lyd & Bilde i Hønefoss er avviklet. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg