audi 90 1985 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Skal kjøpe meg komplett bilstereo å har tenkt å kjøpe alt i samme merke :) Jeg har valget mellom Alpine, Pioneer og Rockford, da jeg får god pris på disse:) Hvilket merke burde jeg velge? noen som har erfaringer med disse? hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 tja både Pioneer og Alpine er gode alternativer men Jeg personlig ville satset på alpine.... funker helt fint det. Rockford??? styr Laaaaaangt unna Rockford sine spillere,resten funker helt greit men dog noe overpriset spør du meg Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 90 1985 Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 har ganske lyst på alpine ja:) har dessverre ikke plass til 17cm typeX settene deres pga den fuckings vindussveiva:( blir da evt. 13cm typex sett. tror dere dette blir bra? her er link til frontsettet på 13cm: http://www.alpine-europe.com/content/english/a466.det.SPX-137R_5-1-4-13cm-Component-2-Way-Speaker-Set.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Alpine :thumb Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 har ganske lyst på alpine ja:) har dessverre ikke plass til 17cm typeX settene deres pga den fuckings vindussveiva:( blir da evt. 13cm typex sett. tror dere dette blir bra? her er link til frontsettet på 13cm: http://www.alpine-europe.com/content/english/a466.det.SPX-137R_5-1-4-13cm-Component-2-Way-Speaker-Set.htm Modifiser vindussveiven da for svarte ;) Må jo ofre noe for godlyden... Eller få deg el-vinduer :) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 90 1985 Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hehe:P hvor får jeg tak i el-vindu? har sett rundt på nettet men finner ikke el-vindu sett:( Hadde vært fint med en link cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg