Gå til innhold

Foringer på a3

Ranger emnet


Nuttza

Anbefalte innlegg

Har som sagt en ar 1.8t ambition 1999 mod. det har begynt å knirke å små dunke lyder i bakstillingen i små dumper å i svinger da knirker det av og til. Regner med at dette er foringer å fjærbeins lager som begynner å bli slitt å treng å byttes. Eller er jeg helt på viddene nå ?

 

Jeg vil uansett bytte alle foringer å fjærbeins lager.

 

Noen her som har skrudd slik bil før som kan hjelpe meg å bytte dette har ikke skrudd på denne bilen før så tørr ikke røre det når jeg ikke har peil.

 

Kjempe glad for alle svar å tilbud .

 

 

MVh

Steffan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

 

Sikker på at dette kommer bakfra?

Det du beskriver ligner veldig på det problemet jeg hadde med min a3 tq, klokk klakk lyder når jeg kjørte over dumper etc.

Feilen på bilen min var stabstaget foran,når det ble byttet var lyden borte.

 

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et veldig kjent fenomen på A3. De svakeste punktene på A3 er forstillingen og foringer generellt:)

Det er 99.9% sikker foringene dine bak. jeg hadde det samme problemet, men det byttet jeg:)

 

Har som sagt en ar 1.8t ambition 1999 mod. det har begynt å knirke å små dunke lyder i bakstillingen i små dumper å i svinger da knirker det av og til. Regner med at dette er foringer å fjærbeins lager som begynner å bli slitt å treng å byttes. Eller er jeg helt på viddene nå ?

 

Jeg vil uansett bytte alle foringer å fjærbeins lager.

 

Noen her som har skrudd slik bil før som kan hjelpe meg å bytte dette har ikke skrudd på denne bilen før så tørr ikke røre det når jeg ikke har peil.

 

Kjempe glad for alle svar å tilbud .

 

 

MVh

Steffan

Steinar Bjerke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår